Objednávka servisu

Máte zařízení, které chcete opravit a nemůžete se k nám dostat? Přijedeme si pro ně! Vaše zařízení pečlivě zabalte do krabice. Zavolejte nám na číslo 776 090 193 nebo 739 123 111 a my si je u Vás vyzvedneme. 

Postup při objednání přepravy:

1. servisované zboží (mobil, tiskárnu, počítač, notebook...) vložte do krabice, mějte na paměti, že se jedná o elektroniku, proto zařízení řádně obložte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do balíčku vložte popis závady a kontaktní údaje

2. napište nám na info@mazos.cz nebo zavolejte na číslo 739 123 111, 776 09 01 93 a nahlašte adresu vyzvednutí. Nebo objednejte přepravu on-line.

3. jakmile vaše zařízení přijmeme do servisu, obdržíte od nás servisní protokol. Veškeré zařízení, které přijmeme fotíme a zdokumentujeme pečlivě stav při převzení.

4. po zjištění závady Vás budeme kontaktovat s cenovou nabídkou a termínem dokončení

5. po dokončení Vám zařízení zašleme zpět na Vaši adresu (platba na dobírku, platební kartou, nebo příkazem)

                                                    

Odpovědi na nejčastější otázky:

Kolik mě bude stát přeprava? Cena přepravy v případě placené opravy nehradí - je tedy zdarma.

Kolik mě to bude stát pokud se např. nevyplatí oprava, nebo se nepodaří opravit? Za diagnostiku neúčtujeme žádné poplatky. V případě, že by diagnostika byla účtovaná, tak budete předem obeznámeni.

Kdy dorazí kurýr pro zásilku?  Většinou druhý den.

Co když se poškodí zásilka při přepravě? Veškeré balíčky jsou pojištěny do 50.000 Kč. Jen upozorňujeme, dbejte na řádné zabalení a vypolstrování krabice.

Jak zjistím, že Vám zařízení dorazilo?  Můžete napsat na info@mazos.cz nebo zavolat na 739 123 111, ale většinou Vám kurýr předá číslo balíčku a vy se jej snadno u přepravní společnosti dohledáte. Po přijetí do servisu Vám zašleme servisní protokol.

Co s díly, které jsou vadné, pošlete mně je zpět? Pokud si to budete přát, tak je zašleme zpět společně s opraveným zařízením. Před opravou je nutné tento požadavek sdělit písemně na info@mazos.cz nebo sms zprávou na 739 123 111

 

Máte další dotaz?  Pište na info@mazos.cz nebo volejte 739 123 111

                                                          


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).