kategorie
výrobci
Objednat přepravu na servis zřízení

Objednat přepravu na servis zřízení

100% (16 hodnocení)
0 Kč
vložit do košíku
doprava zdarma
cena bez DPH:0,00 Kč
cena vč. DPH:0 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Objednejte si zdarma přepravu do našeho servisního centra. Pošlete nám mobil, počítač, notebook, tiskárnu atd. Pokud zařízení neopravíme, tak nic neplatíte.

Stačí vyplnit místo vyzvednutí a my Vám pošleme přepravní společnost, která Vaše zařízení vyzvedne k opravě.

Jak připravit zařízení k přepravě?

1. servisované zboží (mobil, tiskárnu, počítač, notebook...) vložte do krabice, mějte na paměti, že se jedná o elektroniku, proto zařízení řádně obložte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do balíčku vložte popis závady a kontaktní údaje

2. po odeslání objednávky Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám termín vyzvednutí Vašeho zařízení

3. jakmile Vaše zařízení přijmeme do servisu, obdržíte od nás servisní protokol. Veškeré zařízení, které přijmeme fotíme a zdokumentujeme pečlivě stav při převzení.

4. po zjištění závady Vás budeme kontaktovat s cenovou nabídkou a termínem dokončení

5. po dokončení Vám zařízení zašleme zpět na Vaši adresu (platba na dobírku, platební kartou, nebo příkazem)

Odpovědi na nejčastější otázky:

Kolik mě bude stát přeprava? Cena přepravy v případě placené opravy nehradí - je tedy zdarma.

Kolik mě to bude stát pokud se např. nevyplatí oprava, nebo se nepodaří opravit? Za diagnostiku neúčtujeme žádné poplatky. V případě, že by diagnostika byla účtovaná, tak budete předem obeznámeni.

Kdy dorazí kurýr pro zásilku?  Většinou druhý den.

Co když se poškodí zásilka při přepravě? Veškeré balíčky jsou pojištěny do 50.000 Kč. Jen upozorňujeme, dbejte na řádné zabalení a vypolstrování krabice.

Jak zjistím, že Vám zařízení dorazilo?  Můžete napsat na info@mazos.cz nebo zavolat na 739 123 111, ale většinou Vám kurýr předá číslo balíčku a vy se jej snadno u přepravní společnosti dohledáte.

Co s díly, které jsou vadné, pošlete mně je zpět? Pokud si to budete přát, tak je zašleme zpět spoleščně s opraveným zařízením. Před opravou je nutné tento požadavek sdělit písemně na info@mazos.cz nebo sms zprávou na 739 123 111

Máte další dotaz?  Pište na info@mazos.cz nebo volejte 739 123 111

Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze